Buglemyumakgur Kızlar eşinize/kocanıza doğum hediyesi almayı düşünüyor musunuz ? Ne almayı planladınız?
Poncik-miros Buglemyumakgur 9 ay çocuğunu taşımışım zorluklarını saymıyorum bileee öpsün başına koysun
Ecemom_ Buglemyumakgur doğum günü haziranda ama hediyesi belli şimdiden. Bluetooth oyuncu kulaklığı almayı düşünüyorum ps 5 kulaklığı önceliğim
Byznrcok95 Buglemyumakgur çocuğu sen doguruyorsun bütün sancı ağrıyı sen cekiyorsun bedavadan baba oluyorlar bence yeterli bir hediye canım
yeni_anne2 Glhayat_54 9 ay boyunca aklına gelebilecek bütün zorluğu çekip ona bir evlat veriyorum birde ustune hediye mi alıcam😂😂
Buglemyumakgur yeni_anne2 yok ya kocam bana araba aldı ben de onu mutlu etmek istiyorum sonuçta onunda ilk heyecanı 😅
Buglemyumakgur TwinsAndBeren düşünmedim değil gerçekten doğum için kendime pijama takımı alırken ona da aldım 😅
Ballisutt27 Harbiden ne hediyesi her şeyi biz çekiyoruz 😂 Bir zahmet hediyeyi sadece onlar alsın bize
yeni_anne2 Ecemom_ aralıkta doğum günüydü ps aldım 20 bin tl altıncıklarımla ona en az beş sene hediye yok😂😂
gamseliii Ecemom_ Glhayat_54 kadın kötü bir şey söylememiş ki bu yorumunuz neden sinir olmuş gibi üstüne yüklenmişsiniz? Araba aldı diyince kıskandınız herhalde😂😂
Buglemyumakgur Aşkolar sakin olun 😅 anladığım kadarıyla siz doğum sürecini yalnız yaşamışsınız kocamda ben kadar çekti bence zorluklarını onunda mutlu olup düşünülmeye ihtiyacı var 😅
MhysaTheGreat Buglemyumakgur ben de sizinle aynı düşünüyorum eşim model arabalara bayılır belki öyle bir şey olabilir bu ay sazı ortalıkta duruyor diye ona stand aldım eşinizin özel bir hobisi varsa onunla ilgili bir şey alabilirsiniz
yeni_anne2 Buglemyumakgur yok vallaa benim kocam çorabıma kadar giydiren bir insan Allah ondan razı olsun bir dediğimi iki etmez sağolsun ama doğum hediyesi şacma olurr yoksa hakketmediği için degil 1 ay önce ona altınımı bozdurup ps aldım 20 bin tl yeter 😂😂