Pemberuya Kızlar ben 6 günde falan bi değişiyorum normalde internette kışın 2-3 haftada bi değişilebilir yazıyor ama bilemedim sizler ne sıklıkta değiştiriyorsunuz
DogaMom Pemberuya yastıkta inanılmaz bir bakteri çoğalması oluyormuş. ⅔ hafta hayatta içime sinmez 🥲 bende haftalık olarak değiştirmeye çalışıyorum.
bravo61 Pemberuya ben normalde 2 haftada bir değiştiriyordum ama son zamanda hafta da 1 ama yastıkları 3 günde bir değiştiriyorum. Yazın sürekli camlar açık evin için havalandığı için 2 hafta bekliyor nevresimler :)
Evrimnbe Pemberuya kışın her pazartesi değiştiririm haftabaşı genel temizlik günüm. Yazın max 3 gün terliyoruz çünkü ben bir de öyle sadece yastık kılıfı değiştirmeyi de sevmiyorum takım şekilde olacak hep biri farklı biri farklı sevmem
Pemberuya DogaMom evet ya onları 2 günde değişiyorum yastık cnm bende çünkü eşim sanayide çalışıyor yağdan simsiyah oluyor yastıklar 😭
deletedmom43191 Pemberuya yazın sürekli ter söz konusu çarşaf nevresim 3 günde yastık kılıfları hergun değişiyorum yastık kılıfını çok aldım yüz kafa terliyor ağız akıyor falan sıkıntı yani
Pemberuya deletedmom43191 evet ya onu sürekli değişiyorum 2 günde bir eşim sanayide olduğu İçin simsiyah oluyor
Kevserblt Çarşafları haftada bir değiştiriyorum nevresimi ayda bir yastık kılıflarını 2 - 3 günde bir. Ama değişiyor tabi
deletedmom43191 Pemberuya işi agirsa öyle yatağa girmemesi gerekir yani hiç dus almıyorsa en azından başını yıkasın
Pemberuya Evrimnbe aynen takım olunca daha bi içine siniyor insanında işte ben mecburen değişiyorum 😀
Poncik-miros Pemberuya ne zaman gözüme batarsa max15 gün Eş, koca olmadığı için fazla kokmuyor ve kirlenmiyor bence benim öyle şuan