gevezeyazar1 çok çok geçmiş olsum. Ben de şaşırdım açıkçası, benim de bir kere paçalarımdan akarcasına çok şifdetli kanamam olfu lekelenmenin ardından. Eşşeklik edip ilk olarak bilmediğim bir özel hastanenin aciline gittim. Hiçbir şey yapmadan düşecekse düşecek yapılacak bişey yok progestanı iç geçer muamelesi yapıp gönderdi doktor. Ertesi gün kanamam kesilmeyince silifke devlete gittim. Allah ordaki nöbetçi kadın doğum doktorundan razı olsun. Beni hem rahatlattı hem kanamanın 1 hafta sürebileceğini söyledi. Hap progestana ek olarak iğnesini de yazdı 3 günde bir oldum. Çok şükür atlattık. İsterseniz başka bir doktora daha danışın. Ama içinizi rahat tutun , allah korusun 💖