Psk1998 Esra33- nisan 2024 te yaşadım kalbi durdu 8. Haftada, bu ay hamileyim işte 5 haftalık daha yeni 🥹
Kardelen_02 Psk1998 aynı sorunu yaşamışız🥺. 29 ekimde 8 haftalık kalbi durdu, şimdi 5 haftalık hamileyim.
zbydslck Psk1998 gebeliğin haftasını gününe göre değişiyor canm. Normalde hergün katlanarak artması lazım ki gebeliğin sağlıklı ilerlediği belli olsun
Svdakyn Esra33- bende sizinle aynı süreci yaşadım bende bekliyorum. 7. Haftada gitmeyi düşünüyorum bende sizin gibi. git gel çok daha stresli oluyor demi sürekli haftaya gel 10 gün sonra gel diyorlar
Esra33- Svdakyn ben ilk gebeliğimde öyle yaptım çok stresliydi sonuç düşük yaptım şuan çok şükür tekrar gebeyim tam 8 haftalıkken gidecem doktora kalbini net duyarım inşallah
Pamukmom22 Psk1998 evet gittim sat’a göre 5+2′ydi bugün doktorum 4hafta 4 günlük olduğunu söyledi keseyide ultrasonda gördü herhangi bir sorun olmadığını söyledi folik asite başlattı 2 hafta sonra kalp atışı için çağırdı sizde durumlar nedir gittiniz mi 🌸
Psk1998 Pamukmom22 benimde son adet tarihim ile uyumlu haftası 5+3 keseyi gördük her şey normal haftaya çarşamba kalp atışı için gideceğim. Çok sevindim adına inşallah her şey güzel olacak♥️
Pamukmom22 Psk1998 yaa bende çok sevindim ikimiz adınada inşallah hep böyle olumlu geçer bütün süreç ☺️🩷
Psk1998 Kardelen_02 ay inşallah bu sefer sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız, kendimi korkutmamaya çalışıyorum çünkü genelde ilk gebeliklerde çok yaşanıyormuş