Anonim1_ panik yapıyorum canım heralde ister istemez bizim içim hamd olsun ki beklemediğimiz ama aylardır çok istediğimiz bir gebelik. heralde onun etkisi. en az kaç olması lazım peki bir sonrakinde ? bir de gündüz akşam fark eder değil mi testi. yani tam 48 saat olması gerek?