Edizhr Sinerjik valla ben burda o kadar değişik beta sonuçları gördüm ki 67 ile öğrendim 5 haftalıkdi yazmışlar mesela demekki normal seninde
Sinerjik @Miyosss @Edizhr @rozamomy dua edin olur mu mübarek gün. Yarin tekrar test vereceğiz. Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻
Edizhr Sinerjik rabbim herkesin gönlüne göre versin canım kimsenin kucağını boş bırakmasın isteyen dileyen herkese hayırlı evlat nasip etsin inşallah 🤲🏻 güzel haberlerle gel sende Allah’ın izniyle canım
Alvn3946 Sinerjik iki gün önce 151 ile öğrendim bugünde adet günüm iki katına çıkmış çok şükür daha kan vermem rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize ❤️
Denizz4 Sinerjik ben 4+ 3 de kan verdim testte silik çıkmıştı değerim 863 çıktı , geç döllenme olabilir canım , benimle aynı gün olan ve değeri çok daha yüksek çıkan kişiler de var ,ne zaman döllenme olduğuna bağlı olarak değişiyor değerler bence
imcakir Alvn3946 bende 37 ile öğrenmiştim 22 sinde bugün verdim 383 çıktı 🤭 150 olması gerekiyordu normalde en az 🤲🏻