Blueeberryy aycinelizsmom canım bende avent verdim hastanede bebek cekiyo cekiyo gelmiyo anlamadim valla ya direk biberon agzini taktin verdin dimi ayarlamadin bisey
Tubsav Ftmaa28 wallah bacım phillips avent ile 3 kez verdim biberon. Naptım artık memeyı kabul etmedi. Çok pişman oldum sonradan
Blueeberryy aycinelizsmom bi bakiyim olmadi ucunu degistiririyim ya ondan gelseydi en azindan meme reddi yasamazdim anneme bunla ver dedim yarim saat emdi cocuk hala ayni yerinde duruyodu 🥺
Melosum34 Blueeberryy benimki de azar azar geliyor diğer biberonlar daha çok geliyor diye ben bunu kullanıyorum boğazında falan kalma riski olmasın diye ama hiç gelmiyorsa iğne ile ucuna bir delik açabilirsiniz
Blueeberryy Melosum34 annem hastanedeyken verdi evden getirttim yarim saat emdi cocuk hala ayni ml de hic gelmemis sonra hastaneden verileni verdik ondanda baya geliyodu simdi emmiyo beni
Melosum34 Blueeberryy ben Philips avent 60 ml olan küçük biberondan kullaniyorum akımı çok iyi meme reddi de yapmadı çok memnunum plastik bendeki