Ftmaa28 açıkçası ben 1. Aydan sonra emzik de verdim biberon da. Şuan 3 aylık meme reddi olmadı. Hatta daha çok meme de kalmak istiyor. Ve çok güzel emiyor. Biberonu sadece dışarı çıktığımda kullanıyorum. Şöyle ki birkaç arkadaşım var. Sırf meme reddi olmasın diye emzik ve biberon kullanmadı. Şuan bebeği 7 aylık olacak ikisininde bebekleri biberon istemiyor emzik tutmuyor. Ben biberon ve emziğin çok yararını gördüm. Yinede siz bilirsiniz. Bebek belli aydan sonra biberon.kabul.etmeme. ihtimali var