istanbul3455 ben çok beğeniyorum
Teşekkürler kızlar. Şimdi isimler ikiye indi Aybüke mi Aysima mı sonunda ikiye indi 😅😅
istanbul3455 çok güzel isim benim kızımın ismi aybüke ‘eliz🥰