duyguanneoluyorr gunaymom aynısını bende yaşadım 4 defa pozitif çıktı test aynı dediğin gibi durdukca iyice belli olmuştu ve anında çıkıyordu çizgi ama hamile değilim
Mor-kelebek AslanBebeginAnnesi ya evet aynısı heralde üstünde birde %99.8 kesin sonuç yazıyor o vardı bir tek eczanede önceki gebeligimide onda öğrenince güvenilir gelmişti 😔
Selim_Alparslan gunaymom bende 2 hamileliğimi prodoctor ile öğrendim. Yani ikisi de doğru çıktı. Yanıltmadı ilginç.