Musilk-1 seher_edz bebiş var görünüyor bu ay gerçekten çok hamiş var bu gurupta ya maşallah inşallah bende bu ay güzel haber alırım 😍
Edizhr seher_edz var canım baya belli bı kab testi ver İnşallah güzel haberi alırsın daha yeni onun için silik
seher_edz busra2512 Edizhr Hilaltopalll Musilk-1 Çok teşekkür ederim cevaplar için çok heyecanlıyım inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin güzel haberler alalım hepimizde 🥹 çok farklı duygular içindeyim elim titriyor göz yaşlarımı tutamıyorum
Edizhr seher_edz 2 seneden sonra bende ağlaya ağlaya bı hal oldum rabbim herkese yaşatsın bu sevinci daha Dr gitmedim insallah güzel haberler alırım gidince
Nuriay seher_edz evet var Tebrikler canim.. acaba adetinize kaçgun kala yaptiniz ve negativ cikti ? oldumu? yoksa hiç yapmadiniz direk 2 gun kala yaptiniz oda boyle çikti. ve belirtileriniz ne ?
seher_edz Nuriay adete 2 gün kala yaptım daha önce hiç yapmadım test canım belirti kasıklarda hafif kramp gibi sancılar giriyordu arada bir iki kez sabah aç karnına kusma oldu aşırı yemek yeme isteği oldu ve sürekli uykum geliyor
Duru4535 Kızlar benimde bu şekilde silik çizgi çıktı, daha sabah test yaptım reglm 4 gün gecikti pembemsi leke geldi varmı yokmu anlayamadım
Mor-kelebek Duru4535 yerleşme kanaması olabilir benimde öyle olmuştu iki gün geçince yerleşme kanaması gelmişti hayırlı olusn 😇
Musilk-1 Duru4535 lekelenmen devam ediyormu iki gündür bende şuanda öyle dün testte hafif çizgi vardı yarın sabah tekrarlayacagim üçüncü gün lekelenme devam ediyor adete dönmedi
Nuriay seher_edz bazilari bendede var evet ama adetime 5 gun var belki çikar bendede 2 gun kala. bir tek testim kaldi onuda ayin 1 ri yapicam hayirlisi bakalim
Bglmmrn nurismommy senin çok belli Canım yarın kan ver istersen belli olsun hadi bakalım hayırlısı ilk çocuk mu 😊
Bglmmrn seher_edz var canım gayet belli yarın kan ver bizede haber ver hadi hayırlısı ilk çocuk mu 😊😊