Merhabalar 31 haftalık olduk bizde. 32 de çalışabilir raporu alacağım ama artık çok yoruluyorum nasıl dayanacağım bilmiyorum. Herkes normal doğumdan korktuğunu yazmış aksine bende ameliyattan korkuyorum. Rabbim kolay doğumlar versin hepimize inşallah. Makat gelişli olanlar içinde secdede uzun süre durmak iyi geliyormuş. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız evlatlarımızı