Zeynepgmsbs61 şu anda 32+5 teyim beklenen doğum tarihi 18 Mart görünüyor
Allah nasip ederse normal doğum istiyorum tabii süreç ne gerektirirse ona yöneleceğim
Ben her şeyi yıkadım ütüledim. Valiz çanta kokusu olmasın diye çantalama sürecini biraz daha bekleteceğim
Şampuan, pişik kremi, pijama takımı ve korse kaldı eksiğim onları da şubat ayında tamamlayacağım inşallah 🌸
Siz ne durumdasınız?