Beequeen Oğlumuzun adına karar veremedik 😅 Çocuklarınızın ismini paylaşın biz gibi kararsızlara da fikir olsun 🐣
Sebiihanm Beequeen biz Göktürk te karar verdik. Eşim Alparslan istiyordu , ben kuzey ve yağız düşünüyodum hiç aklımızda yoktu göktürk nerden duyduk onuda bilmiyoruz😅 ama göktürk koyduk
zynpknt Beequeen isim bulmak ne zor iş ya😂 ben karan istiyorum eşim kaan diyo ortak da emir olabilir diye düşünüyoruz bilmiyoruz henüz😂😂 ben karanda ısrarcıyım soyismimiz kanat çok güzel olcak karan kanat aslında kaanla pek fark yok ama kaanlar biraz serseri oluyomuş😂😂
Minikmucizemmm26 Beequeen bulduğum hoşuma giden isimleri paylaşayım sizle 🙂 Alperen Mirza Yusuf Asil Ensar Metehan Muaz Enis Kıvanç Bera Yiğit Yağız Biz çift isim istiyoruz eğer kesin erkekse ismi nasipse Kıvanç Bera olacak insAllah 🥰
Asya140820 Aslan zeyd çok istedim eşim de Bozkurt en sonda Alp Aslan da karar kıldık R siz ayrı ayrı yazılacak ona karar verdik 😂
Beequeen Asya140820 Ayy benim eşimde bir ara Bozkurt mu olsa dediiii 😂 Sebiihanm Gebelik öncesinde eşim de erkek olursa bebeğimiz Göktürk koyalım demişti ben okeydim ama şimdi vazgeçti 😅
Aydn Zeynep Yüsra ,Nisanur Hafsa kızlarimin adı erkek olursa bebiş Muhammed Yusuf Emir kız olursa Zümra Sare olucak inşaallah
Eceunverkanra Beequeen Oğlum 4 yaşında ismi Ayaz Han, ben Ahlas ismini de cok begeniyorum. Eğer 2.bebegim erkek olsaydi Ahlas koyacaktim☺️
Bglmmrn Beequeen oğlumun adı Miran Asaf eşim ikic çocuğu çok istiyo oyuzden erkek olursa Göktuğ birakcaz nasipse tabi 😊😊
Bemet62 Bglmmrn Miran ismi çok güzel . Ne gibi özellikler taşıyor oğlunuz. İsim karaktere yansır derler 🌸
Smyye1B Beequeen Oğlumun ismi Ömer Berâ şimdi ikinci bebise hamileyim hem kız hem erkek ismi düşünmüyoruz ☺️
Bglmmrn Smyye1B ismiyle yaşasın inşallah güzelmiş ismi oğlun kaç yaşında canım bende ikinciyi bı düşünüyorum bı düşünemiyorum 😀😊