AlyaAlya16 Polyana12 5 subatta yatısım yapılcak aklım ilk kıızmda neden bilmiyorum ama çok üzülüyorum hep bu düşünce var uyuyamadım
Polyana12 AlyaAlya16 bende doğumda oğlumu ne yapacağımı düşünmeden edemiyorum bana çok bağımlı sürekli yanikdan ayrilmaz kimseye gitmez
Polyana12 AlyaAlya16 evet napacagiz bilmiyorum bu konuyu babasına bile gitmiyor yanına yaklastirmiyor hamile kaldıktan sonra benim üstüme daha da düştü kara kara düşünüyorum
Polyana12 Ebru_ebru 37+5 finale yaklaştık ilk oğlum 35 de doğunca bu sanki geç kaldı geni geliyor bana ☺️
Ebru_ebru Polyana12 Ay maşallah bitirmişsiniz kolay doğumunuz olur inşallah 🙏 2.erkek bebiş mi geliyor ? Erkekler için genelde geç olur diyorlar ama bilmiyorum 🤷♀️
Polyana12 Ebru_ebru amin teşekkür ederim bir avazda kurtarsın hepimizi rabbim siz ksc haftalık oldunuz 🥰
Polyana12 Ebru_ebru maşallah sizin de yolun yarısı olmuş kış ayı olduğundan daha hızlı gidiyor sanki günler
Ebru_ebru Polyana12 Bana geçmiyor gibi geliyordu çok fazla mide bulantısı sürekli serumlar felan baya zorlandığımdan sanırım ☺️