Hashasbirey Tastan doktor değilim. Ama dediğim gibi benim ilaç dozuma kadın dogumcu karar veriyor. Kadim dogumcu ve saglik ocagi hekiminin yetkisi oldugunu biliyorum.
Tastan Hashasbirey t4 1.37 çıktı siz tiroit hastasıymışsınız bu değerlerle hangisini verirler acaba tsh de 4.14
Ayshababy Tastan bu gün 3.06 çikti sonucum canım 50mg başlati doktor buyuk ihtimal sende 50mg kullanirsin