Tastan sağlık ocağı doktoru şu dozla başla dediyse sıkıntı yok. Kafanıza göre kullanırsanız bebeğin gelişimini etkileyebilir. Ki saglik ocağında tahlil yaptırıp sonucu kadın dogumcuya gösterseniz o da doz ayarlaması yapar. Dahiliyeye gitmek sart degil. 14 yıllık tiroit hastası olarak söylüyorum..