HuriyeDemir Leydii Ben tekrar kontrol ettirmedim ilaç kullandıktan sonra da düştü mü bilmiyorum şuanda nasıl bilmiyorum
DogaMom Leydii hamilelikte prolaktin ( süt hormonu) tabiki yüksek olacak bebeğiniz için süt üretiyorsunuz 😊
Leydii DogaMom 12 haftaligina kadar 2000 olmasi gerey bende daha 5 haftalik 3000 onun için biraz korkuyorum
Peri_Omer 07-humeyra ben hormonlarimi dengelemek icin boymaderen otu ve aslanpencesi içiyorum .. üzerinde yazdigina gore zarari yok ..
DogaMom Leydii her şeyi Google a göre yorumluyoruz maalesef artık hepimiz 🥹 ama günün sonunda doktorların yorumu farklı oluyor genelde danıştığınız doktora güvenmiyorsanız farklı bir doktordan daha görüş alın derim.
Leydii DogaMom farkli doktor başqa bir şey diyor ama korkuyorum, çünki her doktor farkli soyluyor artık akisina biraktim zaten her kes yuksek olur diyor inşallah güzel olur