Womanmom15 ben canım benim kızım 2 yaşında oda aynı şekilde onda öksürük kaldi ama ben o kadar kötüyüm ki iyilesemiyorum belki terlesem geçecek qma terlemek için ilaçta kullanamıyorum öyle kötü ki Rabbım bir daha yaşatmasın bir an önce de iyilesiriz inşallah hepimiz. Doktora gittim doktorlarda artık diyor ki büyük bir salgın var yakalanmissin ama sana tek yapabileceğim damardan parol serum başka yapamam diyor.