Serife2709 30 haftalık hamileyim balkonda düştüm bebegim hareket ediyor ayak parmağımı biyere vurmuşum cok kötü agrıyor ve şişti kırık olup olmadığını nasıl anlarım acaba
yeni_anne2 Serife2709 ayy çok geçmiş olsun bence bir acile gidin başka bir yerinizde bişey yoktur inşallah
Serife2709 ozzbsb parmağımı hareket ettiriyorum sadece agrı ve şişlik var eşim gezmeye gitti o yüzden götürmedi hastaneye
ozzbsb Serife2709 Üzerine basabiliyor musunuz ona bakın zeytinyagini bir tavada ısıtıp elinizle agriyan yere ovalamayı deneyebilirsiniz
Aslaninannesi_ Serife2709 sizde tamam diyip kapadınız mı sana sabır versin allahım inşallah bir şey yoktur 🙏 canım röntgen çekemezler ama iyi bir doktor eliyle kırığı çıkığı anlar
Amore_Madre Serife2709 anksiyetem tuttu hamile kadın düşse bırakıp gidilir mi ya. Yedikleri yemek haram bu adamlara
Minikbebegimm06 Serife2709 siz ne olur ne olmaz hastaneye gidin bebek hareket ediyor olsa bile ve düştüğünüzü söyleyin muayene etsinler riske atmayın
yeni_anne2 Serife2709 aslında sizi üzmemek için bişey demek istemedim eşiniz hakında ama gerçektenn fazlasıyla büyük sorumsuzluk hemde çok fazla hani bu kadar da nasıl umursamaz oluyor eşiniz