_ilaylaylom Mltmzngn Evet geçen hafta duydum çok şükür🥰 Sağlıcakla alalım bebeklerimizi🙏🏻kimyasal mıydı diğerleri?
Mltmzngn _ilaylaylom süper ben de 6+6’da duydum 🥰🥰 İlk gebeliğim kimyasaldı, ikincisinde kese büyümedi. Düşük sebeplerim araştırıldı kan pıhtılaşması çıktı. Şimdi bu gebeliğimi öğrendiğimden beri her gün kan sulandırıcı iğne vuruluyorum
_ilaylaylom Mltmzngn Benim de iki kez 29a yükseldi değerim sonra regl oldum bazı doktorlar kimyasal dedi bazıları sayılmaz dedi ama 3.denememde oldu çok şükür🙏🏻
Fatmanur_gul _ilaylaylom bende 8+1 canım bende arada öyle hissediyorum bulanti yoksa şimdilik keyfini cikar sonra öyle geliyor ki mide bulantısı keşke gelmeseydi diyorsun .güzel bir hamilleligin olsun ikinizde sağlıklı olun inşallah