_ilaylaylom iyidir iyi siz iyi düşünün yeter ki 🥰 Ben elimi karnıma koyup ona hep buradayım mesajı vermeye çalışıyorum 🌸 Bu benim 3.gebeliğim, daha öncesi 2 tanesi maalesef düşükle sonuçlandı. Şimdi kan sulandırıcı iğne kullanıyorum öğrendiğimden beri. Ta ki doğuma kadar kullanacağım iğneyi