Nursahergun Gulcan0643 devlet de salı günü gttik 14+4dedigi için önde görünmesi şaşırttı beni . Pazartesi gideceğim özel doktoruma o ne der bakalım gün farkı olur
Nursahergun Bhrdnz tabi kusura bakmayın.19ekim 2024, son adet 4 .aya griyoruz buna göre bakmıştı doktor Bu salı günü de , devlet 14+4, demesi kafamı karıştırdı sadece .
Gulcan0643 Nursahergun inşallah birdahaki gidişimde banada kız der 1 oğlum var birde kız evlat duygusunu tatmak isterim
Zananur Gulcan0643 bnmde dört tane kızım var ilk defa bir oğlum olsun istiyorum bu kadar o duyguyu tatmayi çok istyorum bu kandil hürmetine kimin gönlünden ne geçiyorsa Rabbim hayırlı bir şekilde nasibi yapsın amin
Gulcan0643 Zananur Amin canım inşallah Allah en kısa zamanda size bir erkek evlat duygusunu tattırsın inşallah ama 4 kızınız olduğu için çok şanslısınız keşke benimde kızım olsa
Zananur Gulcan0643 vallah dört kızım olduğu için o kadar şanslıyım mutluyum rabbim herkese nasip etsin inşallah ama bilmiyorum erkek evlat duygusunu da tatmak istiyorum Rabbim herkesin gönlüne göre versin amin
Zananur Gulcan0643 rabbim sizede hayırlı bir sekilde bir kız nasip etsin kimseyi ne kız ne de erkek duygusundan mahrum etmesin her halimize Şükür yine de ,🥰