Zananur Gulcan0643 benimde normalde son adet tarihim 11 Ekim ama ultrasona göre 18 Ekim yumurtlama dönemi hesaplaninca eğer uyusmazsa geç döllenme olduğu için doktorun sana yeniden son adet tarihi belirliyor cnm
cerengeredeli cerengeredeli Zananur benimde normalde 29 Eylül adet tarihim ama geç döllenme olduğu için 16 ekimden baz alıyoruz
Gulcan0643 Zananur ben emzirme döneminde olduğum için 10 aydır regl olmuyordum zaten ölçümlere göre gün belirledi doktorum 😊
Nursahergun Zananur öyle yaparım gideceğim sorarım teşekkürler 🤗son adet tarihini derim doğru mu değil mi anlaşılır 19ekim bildiğim için nasıl devlet de tarih yanlış olur dedi bilemedim o yüzden 🤗
ErsBegAs Nursahergun Hemen çeviriyorum @myavocado 21 Ocak için randevu almışlar. 12. Haftadayken 14ü geçirmemek için. 19 Ekim’e göre sat hesaplaması yapıyor hanımefendi 13. Haftasında sanıyor. 21 ocakta doktoru demiş ki 14+4 bu bebek (muhtemelen ultrasona göre). Sat’ı yanlış biliyorsunuzdur diye de asistan doktor çıkarımda bulunuyor. 21 ocaktan bu güne hesaplayınca da 14+4 demişlerdi ya 25 ocak olarak o zaman benim bebeğim 15+2 mi oluyor diyor. Muhtemelen sat güncellemesi yapıldı ve kafası karıştı hanımefendinin 🥹 @Gulcan0643 @Bhrdnz @M_c
ErsBegAs myavocado Hayatımda İngilizce-İngilizce, İngilizce-Türkçe, İngilizce-İspanyolca, İspanyolca-Türkçe, Fransızca-İngilizce, Rusça-Türkçe tercümeleri yaptım ama ilk defa Türkçe-Türkçe yaptım 🤣
Ecemom_ Nursahergun boş vakitlerinizde kitap okumanızı tavsiye ediyorum💖 sorunuzdan bir şey anlayamadım
Nursahergun Ecemom_ okuyorum merak etmeyin inanın belki siz okuduğum kitapları okumamış olabilirsiniz.
Liddle_mom cerengeredeli sey dermisim hemen hayirdir kim tersliyo 😂 ErsBegAs sen konus biz destekteyiz😅
Gulcan0643 cerengeredeli banada erkeğe benziyor ama net değil dedi inşallah benimde kızdır 1 oğlum var birde kızım olmasını çok isterim 😊🙏
Nursahergun Gulcan0643 bende kıza benzetti oğlum var bugün de kandil gönülden istenilen dilekler kabul olsun inşallah hepimizi
Gulcan0643 Nursahergun inşallah birdahaki gidişimde banada kız der 1 oğlum var birde kız evlat duygusunu tatmak isterim