sevdasevda Onekim özele git canım olmadı öyle yap bizim burada da acıle gitsek bırsey yapmıyorlar bende gidiyorum özele artık en azından akşam geç saatte olsa doktoru arayıp gidebılıyorum kontrole sende aklın kalacağına git daha iyi
sevdasevda Deryadeniz11 çok şükür bizim normal çıktı canım gittik kordonuna da baktı normal dedı herseyı doktorum şükür 🙏
Snmrzgr0 sevdasevda haftanız küçükte değil tekme hareket yoksa bi doktora gözük canım ama ilk önce tatlı bişeyler ye daha sonra yalnız kalacağın biyere git ve uzan hareket etmesini bekle
sevdasevda Snmrzgr0 şükür canım gittik bugün doktorum Baktı ve rahatladım sağlıklı gayet iyi ve suanda hareket edıyor ara ara 😊
Gamzelibebek sevdasevda aynı doktora mı gitmiştin peki? Aynı cihazla mı bakıldı bide. Yanılmış olabilir bazen çokta ilgili olmuyorlar bir daha ki kontrole ne zaman gideceksin
sevdasevda Gamzelibebek şubatın 26sında gidecem tekrar kuzum aynı doktor ve aynı cıhaz doktor normal dedi boyunu sordum onlar normal dedi ama kilosu az çıktı hemde baya az aslında yıyorum neden böyle oldu anlamadım 🤷♀️