sevdasevda çok şükür zaman bende korktum bi an ama yinede aklında olsun üç gün oynamazsa tatlı falan yediğinde de mutlaka git doktora . ben kontroldeyken bü hasta geldi üç gündür oynamıyormuş muayene girdi meğer bebek kordona dolanmış ve ölmüş doktorum çılgına döndü nasıl üç gün hissetmeyip gelmezsin diye korkman için anlatmıyorum ama dikkat et görmüyoruz onları hareketleri önemli bizim için