myavocado Merhaba,
Zannedersem, hukukçusunuz.
İzninizle, bir şey danışmak istiyorum.
Bir yakınımız dairesini ihtiyaç nedeniyle kiralamak istiyor ancak ev sahibi / kiracı geçimsizliklerinden, malı ile rezil olmaktan da çok korkuyor.
İhtiyacı olmasa zaten hiç kiralamayacak.
İlk kontrat imzalanırken;
kontrata eklenecek, esneme payı olmayan, bazı yasalardaki muğlak durumlardan kiracıya fayda sağlamayacak; ev sahibini güvence altına alarak; tahliye sürecinin sorunsuz sonuçlanmasına, kontratın belli bir tarihte kesin olarak sonlandırılması konularında, yardımcı olacak tavsiyeleriniz var mıdır?
Çok teşekkür ederim.