cauuv1 İyi günler,
Haklı nedenleriniz olduğu halde yine de mahkemelerde uzun yıllar uğraşmak zorunda kalabilirsiniz. Kontrat yenilenmese bile; kiracının kontratın imzalandığı yılın üzerine + on yıl daha oturma hakkı var (kiraları düzenli ödüyorsa veya kira miktarını güncele yakın şekilde ödüyorsa; bu hakkı kullanabilir).
Mahkemeye başvursanız ve mahkeme sizin lehinize bile karar verse; kiracı kararı bir üst mahkemeye taşıyabilir ve süreç iki / üç yıl daha uzayabilir.
Sizin, başka dairenizin olmaması, mahkeme sürecinin çok kısa sürede sizin lehinize sonuçlanmasını garanti etmez.
Konuyu, ince eleyip, sık dokuyun derim, naçizane.
Bu arada merakımı mazur görün lütfen, daireyi görmeden satın almaya nasıl karar verdiniz? İlan fotoğrafları yanıltıcı olabiliyor.
Hakkınızda en hayırlısı olsun, inşAllah.