Vlog1345 canım benim ben sezeryan doğum yapmış biri olarak söylüyorum. Eğer doktorundan memnunsan güveniyorsan sakın korkma. Bende çok korkuyordum. Ama doktoruma da çok güveniyordum. 10 dk içinde bebeğimi gördüm her şeyi unuttum. Üç günde de toparladım kendimi korkacak hiç bir şey yok merak etme zaten bebeğini görünce her şeyi unutuyorsun. 🫶🏻🥰