Kızlar ben 2 hafta sonra sezaryen doğum yapacağım Allah nasip ederse. Ama bebeğimi görmenin heyecanından çok içimde ameliyattan sonra çekeceğim acıların kötü düşüncesi var çok utanarak söylüyorum bebek hiç aklıma bile gelmiyor. Bencilce düşünüyorum ama korkum öyle agır basıyor ki.. böyle düşündükçe kendimi çok suçlu hissediyorum..