Duam_Liya2024 yok canım beni doktorum hematolojiye gönderdi daha öncede kan değerlerim sıkıntılı olduğu için, hematolog bütün değerlerime baktı sonra bana bir kağıt verdi rapor gibi yani hani sevk kağıdı falan olur ya onun gibi, onunla gittim servise takıldı.