Eylul41 Bu serumu hamileyken taktiran oldumu arkadaşlar kaçıncı haftada kac doz takildi ve yan etkilerini yaşadinizmi bu serumun bebege hiç bir zarari yan etkisi yoktur dimi ?
ASE6154 Eylul41 29. Haftada 500 -500 iki sefer takıldı 1 hafta arayla. Bende yan etki olarak ilk gün baş ağrısı ve uyku yaptı sadece. E nabıza giremedim açabilirsem değerlerimide söylerim ama 2 hafta içerisinde baya artmıştı
Mry2020 Eylul41 adını hatırlamıyorum ama demir hapı kullanamadığım için son ayda takıldı 500ml bu seni idare eder dedi doktorum doğumdan sonra da bir şey kullanmadım iyi gelmişti bence
Burcinyldzzzz Eylul41 canım bende demirin baya dusukdu ferittin 4 hemoglobin 8 çıktı doktorum takmamiz gerekiyor dedi dün gece takilidi herhangi bir yan etki görmedim suanlik
Mucizee80 Eylul41 25.haftamda takıldı baş ağrım oldu onun dışında hiçbir yan etkisi olmadı iki hafta sonra kontrole gittiğimde bakacak değerime gerek duyrsa bir serum daha takılacak günlük iki tane de ferrum kullanyrm suan
Eylul41 Taktiktan kaç hafta sonra etkisini gördünüz artış oldumu acaba ? Benim ferrittin ve demirim iyi ama hemoglobin düşük ondan dolayi riske atilmamasi icin taktiracagimda burda yan etkileri olanlar falan yazmiş iyice endişe oldum
Duam_Liya2024 ASE6154 Bana da akadın doğum doktorum 2 doz yazdı siz nasıl aldınız önce dahiliye bölümüne gidip oradan mı aldınız yoksa eczaneden alıp hastanede mi taktırdınız ?
Eylul41 Mry2020 demir hapi gunde 2 birde multivitaminde var 3 kez kullaniyorum kan yapici ne varsa yedim olmuyor aksine düşüyor. Dogumda lazim olacak kan korkuyorum o yüzden
ASE6154 Eylul41 baktım canım kan 7 den 12 ye demir 40 tan 124 e yükselmiş demir bağlama kapasiteside 450den 240 a düşmüş 😊
Mry2020 Eylul41 o serum aşırı iyi ya ben bu sefer de öyle yapalım dedim ama doktorum ocean deneyelim olmazsa yaparız dedi ocean mikrofer içiyorum ama o da düzenli değil yani. Serumun da ciddi etkileri olabilir diye hemen yapmak istemezler genelde
Eylul41 Burcinyldzzzz oh şükür. Benim ferrittin iyide hemoglobin 10 lara düştü bundan sonrada düşecek zaten bu saatten sonra bebek emiyor maalesef. Sende devlet hastanesindemi taktirdin acaba acildenmi yapiliyor
Eylul41 ASE6154 teşekkür ederim Baya etki etmiş ya benimde 12 olsa yeterlidir. Demir baglama kapasitemde 400 e geldi insallah benimde olur haftaya kesin taktiracagim. Acildenmi takiyorlar doktor haftaya gel hemsire gozetimi altinda olacak dedide
Deryakil Bende 28. Haftamda taktırdım şuan 30 haftalığım test yapmadım ama gayet iyiyim birşey olmadı
Eylul41 Mucizee80 bende gunluk 2 demir ilaci sidefer kullaniyorum birde multivitamin icinde var ama kan degerim yukselmedk bu saatten sonrada yukselmez artik diye dusunuyorum mecbur damardan alacagim bende
Ggullkara Haftada 2 tüp taktırdım annenin demirinin düşük olması bebeğe daha zararlı o yüzden hiç düşünmedim takdırdım yan etki yapmadı değer ilk zamanlar yükseldi ama sonrasında yavaş yavaş tekrar düştü zaten demir eksikliği yaşayan biriydim bebek olunca iyice düştü normal olarak
Eylul41 Ggullkara evet bebek ilerleyem zamanlarda daha cok bitircek doktorda soyledi hizlica büyüyecek zaten 31. Haftama geldim hemen taktirmam lazimki en gec 37 de sezaryen olacak insallah bendede etki olmaz bazi anneler cok fena olduk nefes aalamdik oksijene baglandik yazinci cok korktum
Mucizee80 Eylul41 benimde yükselmiyor tam tersi düşüyor sürekli o yüzden serum taktılar doğumda sıkıntı yaşarız dedi artrmaya calisiyrz
ASE6154 Eylul41 benim gittiğim şehir hastanesiydi canım Orada günübirlik yatış diye bir bölüm vardı doktorumun verdiği raporla oraya gidip taktırıyordum. Alerji yapabilir diye ilk 2 3 dakika hemşire bekliyor yanında
Eylul41 Mry2020 2 ayri perintojiye gidiyorum riskli gebeyim. İkiside önerdi takalim dediler hafta ici gidecegim sezaryen esnasinda sıkıntı yasamaamk adina. Çabucak yukselir denildi gozetim altinda takacaz dedilerde genede merak ediyorum alerjik etkisi varmi yokmu bebege etkisi varmi en önemlisi bu ya