Melikelisaksl24 busenaz68 benimde kızım 18 aylık inşallah tabiki öyle sağlıkla gelsinler gönlümüzdeki neyse onu versin rabbim 💝
Ark Melikelisaksl24 benimde yeni henuź kontrole gitmedim kab takibindeyiz sağlikla olursa bir kızım var saglikli olsun ama 2.de kız olacak gibi net bir hissim var🤭 birde aşırı halsizim ilk gebelikte yoktu bu hallerim
Melikelisaksl24 Ark benimde ilk gebelikte mide bulantım yoktu rahattım şimdi herşeyden tiksinir oldum midem bulanıyor
Ark Melikelisaksl24 kaç haftalık canım bende ilk beta 137 ögredim 2 gün sonra verdim pzrt çıkacak kaç olması lazim acaba
Gokce35- Melikelisaksl24 19 aylık oğlum var buda oğlan ama çok kız istiyordum bekarlıktan beri ama demekki böylesi nasipmiş 32+4 reyiz nasipse sağlıkla hayırlısıyla gelsin 7 mart doğumum 🙂
Ark Melikelisaksl24 o çok zorluyor 6 aya kadar yaşadım 2. Gebelikte de yaşadim ama düşük oldu bu 3.gebelik bulantiya hazirladim kendimi kaç haftalik oldunuz
Gokce35- Melikelisaksl24 Amin inşallah 🙏 Allah isteyene versin artık bu hamileliğim biraz zor geçti birde düşünmüyorum yani nasip böyleymiş 🙂
Ark Melikelisaksl24 erken başlamış bulantın çabuk geçer inşallah sağlikla gelsin yavrun🤲 tahminen 1 hafta var aramizda🤭
Gokce35- Melikelisaksl24 Öyle de işte daha bekarlıktan belkide çocukluktan gelen bir istekti ama nasip işte şükür oğlum sağlıklı inşallah bu bebeğimi de sağlıkla kucagıma alıp birlikte hastaneden çıkarız başka isteğim yok artık 🙂
ikibaloglanannesi Melikelisaksl24 Oğlum var 2 yaş 27 haftalıkta kızıma hamileyim💜 Doğum Nisan’da 38.hafta da inşallah sonra benim için finish bebik meselesi😂