Newmomdml Pamiramsi hamileyseniz gunde 4 taneye kadar parol icebilirsiniz. Parol evet hafif bi ilac ama iyi gelme ihtimali yuksek
Pamiramsi Newmomdml hamilelik öncesinde de ilaç almıyordum mümkün olduğunca o yüzden parol içseydim geçirirdi muhtemelen çünkü vücudum alışık değil ilaçlara 😅 ama çok şükür atlattım ilaçsız
Girlmama Pamiramsi allahım öksürmekten artık karın kaslarım çıktı beynim kafamın içinde sallanıyor resmen gece yatarken şakaklarıma vicks sürüp bornoz ipiyle sıkmıştım biraz rahatlattı o beni
Pamiramsi Girlmama geçmiş olsun ya evet ben de göz bandı taktım onu biraz sıkı taktım karanlıkta uyumak iyi geldi baya
Yczr Gebelik migreni diye bir şey varmış bence bi doktora görünün, böyle bi durum varsa en azından bi daha tekrarladığında endiselenmezsiniz çok geçmiş olsun
Busra333 Pamiramsi İyi misiniz nabız 57 olur mu hamilelikte hiç bence normal değil tansiyonunuz da çok düşük