Kızlar uyandıktan 1 saat sonra başlayan ve hala devam eden inanılmaz bir baş ağrım var, özellikle kafamı aşağı erdiğimde çok artıyor, duş aldım, yemek yedim bol su içtim temiz hava aldım uyudum ama hiç biri geçirmedi, sabah ilk çok kötü başladığında tansiyonum 9/6’ydı, sonra düzeldi şuan 11/6. Tavsiyeniz var mı ? Böyle yaşayan ve şunu yaptım iyi geldi diyebilecek olan… acile mi gitsem diyorum artık kafamı duvarlara vurasım geliyor ya