Merveee11223 aynı şekilde bende kayıp yaşadım. 16. Haftada suyum geldi. Fetal dna yaptırmıştım. Bir problem yoktu bebekte. Rahim ağzı yetmezliği olabilir dendi. Fakat tam olarak bir neden Bulunamadı. Aradan 9 ay geçtikten sonra tekrar hamile kaldım, önlem amaçlı serklaj oldum. Şu an 38+5 olduk, Allah’ın izniyle bu sefer kucağıma alırım inşallah. Size umut olması için yazıyorum bunu da. Sizi çok iyi anlıyorum çünkü. Aynı şeyleri yaşadım