@babyandmomy__ Gözünüz aydın 🌸 Ben de şu an 36+3teyim,ilk hamileliğim kız bebek normal doğum görünüyor ben de öyle istiyorum ama kafamda oturmayan tek şey su,nişan veya sancılar geldiğinde nasıl telaşsız saatlerce durulabiliyor ne zaman hastaneye gitmeniz gerektiğini nasıl anlayıp karar veriyorsunuz yani özellikle ilk gebelikte bilmediğim için soruyorum 🥲