Kubranr633 ben de 2 hafta önce oğlumdan çok nadir görülen bir sendrom yüzünden ayrılmak zorunda kaldım. 25.haftamızdaydık, hareketlerini hissetmeye 19.hafta da başlamıştım. Çok zor bir süreç gerçekten. Yaşadığınız her duyguyu en derinden hissediyorum. Hala bile doğru mu karar verdim günah mı işledim diye sorguluyorum. Sonra acılı bir hayatı olsaydı, anne bana yardım et deseydi daha da perişan olurdum diyorum. Ya da bir şey mani olur da ona bakamayacak duruma düşseydim diyorum. Size en büyük tavsiyem etrafı dinlememeniz ve eşinizle beraber karar vermeniz olur. Gün sonunda herkes gidiyor ve siz kalıyorsunuz