ozlem6060 Aniiiskosu ben mochi eller serbest aldım yorumları çok iyi diye daha doğum olmadığı için kullanmadım
hermione_granger denizlidenayse aldım pişman oldum geri iade ettim baş kısmı tam oturmuyor şanslıysan oturan kısmıda denk gelebilir
Sydaglsen denizlidenayse hayır sakın almayın asla tavsiye etmem bu markanınkini başka model tercih edin bence
Asilzedemom Aniiiskosu bende Pierre Cardin aldım ve sağımı güzel gibi duruyor daha denemedim ama modları seviyeleri var
Tutaste_ hermione_granger evet bana personelde demışti ilk onu alıcaktım bunu begenmıyorlar yıne tutman gerekıyor demişti. Sonra elektrikli olanı aldım
denizlidenayse hermione_granger ay gerçekten mi çok sağolun ben yorumlarına bakmıştım iyiydi. İyi ki uyardınız
hermione_granger Aniiiskosu bebebao eller serbest ve lansinoh elektrikli olanı kullanıyorm ikisindende memnunum elektriklinin başında oturuyor olmak sıkıcı sadece
Nazsuuu Talentedmom bende onu aldım 10 gün olmustur şuan kullanıyorum gayette güzel iyiki aldım elektirikli olan acura markasiydi onuda kullanıyorum çok güzel