Bskglsm bence amniyosentez yaptırmanız, buna karar vermeniz çok cesur ve çok doğru bir karar. Ben de aynı yoldan geçmiş biri olarak her ne kadar riskleri olsa da bunu bebeklerimize borçlu olduğumuza inanarak yaptırdım. Tabii ki herkesin kendi seçimi ancak ne olursa olsun sonucu bilmek bana da en doğrusu gibi gelmişti. Nihayetinde baktığınız zaman %1lik bir enfeksiyon riski diğer riskin yanında hiçbir şekilde yüksek bir risk gibi gelmedi bize. Insallah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız. Bu testler insan eliyle yapılıyor, anladığım kadarıyla ayrintili ultrasonda da bir şey görülmemiş. O yüzden her zaman umut vardır.