Bskglsm merhaba benim de trizomi 21 riskli çıkmıştı fetal dna testinde. Çok zor bir süreç. O esnada amniyosentez alımına kadar perinatolojide bebeğe bakıldı ve doktor anormal bir durum olmadığını söylemişti. Amniyosentez de sonrasında temiz geldi. Ancak o esnada insan çok zor şeyler yaşıyor. Demek istediğim şu ki fetal dna’nin yanılma ihtimali var (benimki üstelik Almanyada yapıldı). Umarım ki sizinki de yanılmıştır. Amniyosentezle ilgili bir sorunuz olursa da sorabilirsiniz.