Melike_karaca34 ben mol gebelik sebebiyle kürtaj olmuştum sanırım 7. Yada 8. Haftada, ondan 4 ay sonra hamile kaldım ve sağlıklı bir oğlan doğurdum ♥️
Bende çok korkmuştum bir aksilik çıkacak, kötü haber alıcam diye ve o yüzden hamileliğimin keyfini bile süremedim. Allahın izniyle sende çok güzel haberler alacaksın ve lütfen hamileliğin tadını çıkar ♥️✨