Kızlar merhaba yaklaşık 3 ay önce vakumlu kürtaj oldum bebeğimin kalp atışı oluşmadı sağlıksız gebelik diye 8. Hafta da sonlandırıldı şimdi tekrar gebeyim betam 465 çıktı 4+4 haftalık gözüküyor uygulamada yine içimde korkular var benim gibi olup daha sonrasında ki gebeliği sağlıklı olanlar yazabilir mi