Neboss imcakir inşallah canım 🥰 seninle kürtaj günlerimiz bile yakındı 24 ekimde olmuştum bende inşallah bu sefer sağlıcakla kucağımıza alrız 🌸
Teacherlla Neboss ben de ondan şüpheleniyorum açıkçası. Sabah lekelenmeyi görünce 2 gün geçti diye tekrar test verdim ondan da artış olduğunu gördüm 174 çıktı. Şuan hala ara ara devam ediyor açıkçası endişeleniyorum öncesinde bir kürtaj yaşadım çünkü 😔
Teacherlla imcakir hayır henüz gitmedim daha çok erken diye. Adetime de daha bir gün var kese gözükmez erken olur diye düşündüm. Ama kafamdaki soru işaretleri geçmiyor
imcakir Teacherlla yok belki düşük vs se progesteron mu tam da bilmiyorum ama onu veriliyorlar galiba burada çok okumuştum düşüğü engellemek için Yerleşme felan da olabilir ama düşük tehlikesi de olabilir Bence sen bi git baksınlar
Teacherlla Neboss evet devam ederse öyle düşünüyorum canım, tekrar hayırlı olsun senin için de. Hepimize sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🌸🤲🏻
zynrn Benimde adet tarihim 30 u bugün test yaptım ve çok silik çizgi çıktı pazar günü tekrar yapacam test çıkarsa pazartesi kan verecem bakalım artık olursa aynı zamana denk gelmiş olur 😀