Morrinah çok haklısınız bence de öyle bir kere kürtaj oldum kimde kalbi durduğu için o zaman tecrübesizdim hemen doktora gittim rahim duvarı kalınlaşmış dedi 10 gün sonra gel dedi kese göründü bebek yoktu birdha gittim 2 hafta sonra kalp atışı için diye kalbi yavaş atıyordu zaten lekelenmem oldu o stres çok yormuştu beni sonrası malum şimdi 2 regl geçirdim ilk denemede çok şükür nasip oldu herkese tattırsın doktor gezdirmeden