Hanımlar iyi akşamlar son adet tarihim 14 Aralık bir sonraki reglime 3 gün varken 10 ocakta test yapmıştım erken gebelikte silik çizgi görmüştüm akşamına kan verdim
10 Ocak 48.10
12 Ocak 99.51
17 Ocak 1041
24 Ocak 12655.58
Sorum şu ben daha doktora gitmedim hiç keseyi bebeği kalp atışını hepsini görüp stres olmamak için şimdi 1 hafta daha bekliyip şubatta gitmeyi düşünüyorum sizce nasıl betam iyi yükselmiş mi doktora haftaya gidiyim mi yoksa yine de bekliyim mi değer kaçken görünüyor acaba bebek kalp atışı bilgisi olan yazabilir mi 🙏🏻