Suavage_mom istemezdim şimdi ikinciyi düşünüyorum ve tekrar genel istiyorum asla pişman değilim, uyudum uyandım bitmişti 1 saatte de kendime geldim ağrı sızı ile de uyanmadım, bebeğim de narkozdan etkilenmedi yani baştan sonra herseyim çok güzel geçti