Eylul41 ayseayseaysee evet maalesef doktorumda kiziyor internete ya da o girdigin hamilelik uygulamasina girme diyor hicnir seyin yom supersin neden hastalik hastasi gibi davraniyorsun diyor 😃😃 bende burda okuduklarimdan cok etkileniyorim asiri strese giriyorum ama doktorlarimiz daha iyi bilir. Sonucta ciddi yuksek rakamlar degil bana 4 e kadar normal 31. Haftadasin dedi ilk trimester icin yuksek derdik ama suan normal dedi.
minkmom_25 ayseayseaysee merhaba 2.50 üzerinde olup ilaç kullananlar genelde birinci Trimester merak etmeyin
Hayalim91 Fly3636 ben guatr hastasıyım ve 34+2 gebeyim 150ml ilaç iciyorum korkmayın bisey olmaz allahın izniyle
Fly3636 Amin İşte her dr gittiğimde yüksek çıkıyor en son 5.68 çıktı hep yüksek işte çocuğun zihinsel gelişimini etkiler diyince biraz tedirgin oldum
Smcinar Benimde gebelikte çıktı 2,90 ama gebelikte 2.50 nin üstü riskli dedi doktorum ben dahiliye doktoruna pek guvenemedim endokrinoloji ile dewam ediyorum her ay tahlil veriyorum ilaç doz ayarlaması için
Aysebb_1 Benim 7.92 çıktı tedirgindim sizin değerleri görünce daha da tedirgin oldum ya ilaç kullanıyorum ama bu kadar yüksek olup bir ay düşen oldu mu daha 9 haftalık hamileyim
ayseayseaysee obli bugün hastanede dahiliyede kan verdim 27.haftaya girdim. Tsh 3.17 çıkmış. Ayrıca ultrason istedi. 20 şubata verdiler ultrasonu da hamilelikte öncelik yokmuş sıra verilirken. Bakalım yarın kan sonuçlarımı göstereceğim. 🤦🏼♀️ hafif burun akıntım ve boğaz ağrım var belki o da değerimi etkilemiştir diye düşünüyorum
Mervettttt ayseayseaysee üç hafta önce tsh 2.80 cıktı ilaç kullanıyordum şimdi 23. Haftadayım detaylı ultrasondaki profesör hocam 2.5 ve altında olmasını öneriyoruz dedi doz değişikliği önerdi tekrar kan vereceğim bu hafta sizin de aklınızda olsun
ayseayseaysee Mervettttt 3.trimester da ilaç başlandı zaten ultrasonda da kitleler görüldü. Ama en yüksek değerim 3.3 dü. Doktor önlem amaçlı doğum yaklaşırken bir de bunu düşünmeyelim diye ilaç başladı. Doğuma ortalama 5 haftam kaldı zaten doğumdan sonra kitlelerim için biyopsi yapılacak gerek görülürse de ameliyat olacağım 🙏🏻