obli ben de 26. Haftadayım. 23.haftamda tsh 3.30 çıkmıştı. Doktorum 2.trimester için 3.50 ‘a kadar normal dedi ama içim rahat etmedi dahiliyeye gittim o da ilaca gerek görmedi ama hastanede yeniden tahlil yaptı 1.95 çıktı.
Bugün sağlık ocağında kan verdim tsh 3.17 çıkmış. Doktorum yine normal dedi ama içim yine rahat etmedi çünkü burada 2.50 nin üzerinde herkes ilaç kullandığını yazmış 🤦🏼♀️