Elayf04 aynı gün doğum yapmışız sanırım. Benim de bugün 7.günüm. Söylediğiniz gibi ben de yürüme, oturup,kalkma, yatma, tuvalete çıkma her aşamasında çok zorlandım. Yatmak istemiyorum çünkü kalkma kısmında ilk ameliyat günümmüşcesine zorlanıyorum. Sezeryan olup sürecine tanık olduğum bi çok arkadaşım var. Hepsinin de çok daha kolay geçmişti. İnşallah geçen zamanla birlikte hafifle ağrılarımız 🥹